«بازاریابی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، نهادها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط، تحویل و تبادل پیشنهادها مربوط‌ می‌شوند. تبادل‌هایی که برای مشتریان، کارفرما، شرکا و در مقیاس بزرگ‌تر، جامعه، ارزشمند هستند.» بازاریابی (marketing) یک مبحث بسیار گسترده است. برای پیاده‌سازی این شاخه از علم، ابزارهای زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها تبلیغات است.

مشاوره و تبلیغات پرویز جعفری 

09120938004

از مهم‌ترین بخش‌های مارکتینگ هستند به شما این امکان را می‌دهند که مخاطب خود را انتخاب کنید کمک می‌کنند مشتری‌های خود را بازگردانید روی فروش شما تاثیر می‌گذارند در مخاطب نیاز ایجاد می‌کند

مشاوره و تبلیغات پرویز جعفری 

09120938004

روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که کسب و کار کوچک شما می تواند از آنها استفاده کند. می ‌توانید روی پلتفرم‌ های تبلیغات دیجیتال، از جمله فیسبوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب و گوگل ادوردز تمرکز کنید. یا می‌توانید رسانه‌های تبلیغاتی سنتی‌تری از جمله روزنامه، رادیو و تلویزیون محلی را انتخاب کنید.
سرمایه گذاری استراتژیک در تبلیغات برای کسب و کار کوچک شما می تواند منجر به بازگشت سرمایه بالا شود و کسب و کار جدید ارزشمندی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد.

اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص با بسیاری از کسب و کارهای دیگر که برای جلب توجه مصرف کنندگان فریاد می زنند. امروزه برخی از موثرترین بازاریابی ها به صورت آنلاین انجام می شود که مشتریان زمان زیادی را در آن صرف می کنند. اما ماندن در بودجه در حین استقرار یک کمپین بازاریابی آنلاین می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه از آنجایی که بسیاری از کارآفرینان زمان محدودی دارند.

مشاوره و توسعه کسب کارها  پرویز جعفری

با گروه هلدینگ تجارت 20 همراه شوید

برای امتیاز به این ستاره ها کلیک کنید!

4.8/5 - (74 امتیاز)

واحد تبلیغات در وب سایت گروه هلدینگ تجارت 20