با ما بدرخشید
همراه ما باشید

لیزر موهای زائد در اندیشه

لیزر موهای زائد در اندیشه ❤️

لیزر موهای زائد در اندیشه
  • admin
  • تاریخ انتشار 1401 / 10 / 27
  • دیدگاه 0 نظر
  • تعداد بازدید 511

لیزر موهای زائد در اندیشه

برخلاف سایر روش های از بین بردن مو، لیزر موهای زائد در اندیشه شامل استفاده از فناوری نور است. لیزر در اندیشه ، با انتشار پالس های انرژی نور به یک ناحیه مشخص پوست عمل می کند و ریشه و فولیکول هر تار مو را از بین می برد. با از بین رفتن ریشه و فولیکول، موها نمی توانند دوباره رشد کنند و این باعث می شود تا موهای بدن به طور دائمی برداشته شوند.

به طور کلی ریشه مو، سه مرحله از رشد را طی می کند و موها در یک منطقه خاص از بدن هرکدام می توانند در یک زمان مشخص، در مراحل مختلف قرار داشته باشند. فاصله داشتن جلسات لیزر درمانی بسیار مهم است. برای جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های مو، لازم است لیزر موهای زائد در اندیشه در مرحله رشد فعال، رخ دهد.

در صورتی که به مرکزی معتبر مراجعه کنید، اپراتور لیزر تجربه و مهارت کافی داشته باشد و مرکز لیزر زیر نظر پزشک متخصص اداره شود، لیزر یکی از بی‌خطرترین راه‌های حذف دائم موهای زائد است. در غیر این صورت خطر سوختگی، تاول، زخم و لک افتادن پوست وجود دارد.

لیست بهترین کلینیک های اندیشه

لیست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اندیشه

امروزه دستگاه‌های با کیفیت زیادی وجود دارند که می‌توانند نتایج خیلی خوبی برای شما ایجاد کنند. در بین برندهای سازنده‌ی دستگاه‌های لیزر، شرکت آمریکایی کندلا و شرکت ایتالیایی دکا از بقیه مشهورتر هستند و دستگاه‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌کنند.

لیست بهترین کلینیک های اندیشه

لیست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اندیشه

باید گفت که آستانه‌ی درد هر کسی متفاوت است. اما اگر اینکار توسط فرد ماهر انجام شود نتیجه دردناک نخواهد بود.

بهتر است با پزشک در این باره مشورت شود. اما به طور کلی گفته می‌شود که چنین امکانی برای این افراد میسر نیست.

ایده آل ترین شرایط لیزر برای موهای تیره و پوست روشن می باشد، اما کسانی که موی بلوند دارند و یا پوستی تیره نیز نگران نباشند برای آن ها نیز لیزر مو قابل انجام است ولی باید جلساتی بیشتری را به نسبت کسانی که دارای موی تیره و پوستی روشنی هستند انجام دهند.

لیزر برای تمامی مناطق بدن تاثیر گذار است، اما به طور کل برای نواحی که مو دارای تراکم بیشتر و ضخیم تری می باشد مؤثر تر است.

برای امتیاز به این ستاره ها کلیک کنید!

4.8/5 - (122 امتیاز)
برچسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیزر موهای زائد در اندیشه

از لیزر موهای زائد انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

پس از اولین جلسه لیزر خود، نتایج را مشاهده خواهید کرد، اما برای از بین بردن دائمی موها چندین جلسه درمانی لازم است. در طی شش تا هشت جلسه، با فاصله تقریباً چهار هفته، شاهد کاهش 70 تا 80 درصدی رشد مو خواهید بود.

بعد از هر بار لیزر موهای زائد، به نظر می رسد که رشد موها برای یک دوره 1-2 هفته ای ادامه داشته باشد، اما این موها در واقع زنده نیستند و بدن، آنها را به راحتی بیرون می اندازد. هنگامی که این موها به بیرون رانده می شوند، موهای ظریف تری به جای آنها رشد می کنند. با هر بار درمان، موها ریزتر و پراکنده تر می شوند.

5/5
logo-samandehi
logo-samandehi